2011. február 9., szerda

Milyen jó adni és kapni!

Ezt látom lépten-nyomon...adtok és mi kapunk...díjat és sok szépséges kincset...
Most például Marcsinál lehet egy csodás dobozt nyerni, ha valaki még nem tudná...

Aztán én is kaptam Andulkától egy ajándékot, nagyon köszi itt is! Nagyon örültem neki!

Úgy gondoltam, annyi kedvelt és szeretett blog van, amit olvasok, hogy nem is igazán tudnám most hirtelen kiválasztani azt a párat, amit megjelelölhetnék konkrétan. Ráadásul sokaknak már pont van ilyen kis ajándéka:))) Így hát küldeném mindazoknak, akik erre járnak és most fognak bele a blogolásba vagy épp eddig nem mertek belevágni!

A múlt héten szereztem be a kis kedvencemet! Mert igen, én is nagy kávé-rajongó vagyok!



De sajnos a héten beszedtünk mindenféle vírust, a kisebbikkel itthon maradtam, de sajnos közben én is beteg lettem...bár már látom a fényt az alagút végén...:)

Már csak pár öltés és ezt is befejezem...pedig annnyira jó volt öltögetni!:)))

Nincsenek megjegyzések: