2011. február 11., péntek

Tulip Manor-Blackbird Designs

Ma elkészült az a hímzésem, amit eddig a leginkább élvezettel öltögettem! A színei, a tulipánok, a madárka és a házikó...mind mind szívem csücskei!

Kislánykorom óta rajongok a tulipánokért...kifejezetten ilyet kerestem...de ez a minta a legkedvesebb lett! Biztos vagyok benne, hogy nem utóljára hímeztem.


Valamikor január közepén fogtam hozzá, 32 countos Zweigart Belfast Antiqe white vászonra, 2 szállal.
A fonalakat legalább 2 hétig nézegettem, cserélgettem, ide tettem-oda tettem, míg végre összeállt a dolog: a saját ízlésem szerinti színeket használtam...az átváló táblázatok meg mentek a fiók mélyére....:)

Végül Nina szépséges fonalai oldották meg a problémámat: a tiulipánok az Old Berry és Rose Tea nevű fonalaiból álltak össze...(a pici zöldet kivéve)

A vászon nem  volt túl szabályos szövésű...ami néha okozott is gondot...legközelebb megpróbálom 1 szállal hímezni, kíváncsi leszek, úgy milyen lesz majd az összhatás. A felső jobb sarokban látható csillagot például 1szállal kellett ölteni a leírás szerint...és nagyon jól fedte az anyagot.


Tulip Manor -BBD, Fabric: 32 count Zweigart Belfast linen, threads: DMC+ Nina: Old Berry & Rose Tea


Nem akartam letenni, de tényleg!:)))
A téglakockás házhoz is Nina Old Berry fonalát használtam: szerintem telitalálat, mert nem csak a növényekhez passzol ez a szín...bár harapni lehetne, olyan szééép bordós-pirosas...











smyrna öltések a ház ajtaján...
Már csak a megfelelő keretet kell hozzá megtalálni...az se lesz könnyű feladat!:)

6 megjegyzés:

Melinda írta...

Nagyon szép lett Betti! Gratulálok!:)

Nina írta...

Csodaszép!!! Olyan simiznivaló :)) Meg kereteznivaló... meg nézegetni-hosszancsodálnivaló :)))

Móni írta...

Nagyon - nagyon szép lett!!! :))) Én is imádom a tulipánokat, nálam is tervben van ez a minta is.

Jucus írta...

Hogy tudsz ilyen apróban hímezni?!:o) Gyönyörű lett! A színeket is nagyon jól eltaláltad, érdemes volt válogatni őket!

Andulka írta...

Gyönyörű lett, nagyon jól eltaláltad hozzá a színeket!

Betti írta...

Köszönöm Lányok, nagyon kedvesek vagytok!:)

Móni, hajrá, vágj bele, nagyon szuper haladós minta!

Jucus! Apró??? Ez még csak 32 countos...hol van az Nina 40-enesre hímzett mikromintáitól?:))))