2011. április 1., péntek

Kicsi tulipán pici madárral- az első 40-enes élményeim...

A hímzővászonra való hímzés a 28 countos és a 32 countos lenekre korlátozódott eddig nálam...de csupán eddig!:) Mert azt hiszem, ezentúl másképp lesz...

Egyszerűen valamilyen egészen új világ tárult fel előttem...a 40 countos vászonra való hímzés leírhatatlan élmény, így elsőre legalábbis...:)
Olyanfokú koncentrációt és odafigyelést kíván, hogy teljesen beszippant a hímzés maga...nem tudok mellette másra figyelni...Na jó, a két kis örökmozgó lurkót kivéve...

Az első 40 countos munkám, íme: Nina fonalaival hímeztem (egy színt kivéve) egy Tűvarázs- Zsuzsától rendelt keményített lenre...

Tulip House Stitching Companion by Blackbird Designs
Linen Lambswool 40 count, Nina Threads+DMC 3022




Imádom a friss színei miatt!

8 megjegyzés:

Nina írta...

Olyan jó hozzád benézni :)))
Gyönyörű! Jajj nekem :) Szerelem első látásra :)
Ami a 40-es lenek iránti vonzalmat illeti... hát az nálam már inkább szenvedély :) Nálad is az lesz :D

Betti írta...

Köszönöm!:) A fonalaid nélkül nem lett volna ilyen...:) Igen, attól tartok beszippantott a dolog...most visszatértem a 32-es vásznamhoz két szállal--olyan mintha egy bumfordi nagy zsinórral hmíeznék...:)))

Carol Anna írta...

Nagyon tetszik a munkád, s az is ahogyan megfogalmaztad az érzéseid!
Ninának igaza lesz! :-))))

Andulka írta...

Hű, de nagyon szép lett! Igazi kis tavaszi képecske gyönyörű szép fonalakkal! A képeid is nagyon jók, jó őket nézegetni!

Scrap írta...

I love, this is beautiful !
have a nice day !
kisses

Móni írta...

Én is így voltam ám vele, mikor először hímeztem Nina 40-es anyagára, és imádom én is. :))) Nagyon jó hozzád jönni, olyan szép munkáid vannak. :)

Márti írta...

Nagyon szép lett és olyan gyönyörűek a színei, hogy csak na! :)

Betti írta...

Köszi Lányok!:) Thanks so much...