2011. január 18., kedd

Gyűlik a fonalvégem...:)

Még a múlt évben elterveztem ezt az LHN alapdarab mintát...aztán olyan sokáig vaciláltam a színekkel...
A DMC kínálatában például nincs egy valamirevaló ízléses kék színű fonal...színátmenetes se...
Így bukkantam rá Nina telt és nekem is tetsző Old Jeans nevű kékségére...na ez tényleg farmerkék...

Vigyázni kell tehát a fonalátváltókkal: az első ezentúl is mindig a saját szemünk legyen és ne a megadott szám. (Én itt pl. Crescent C. fonalakat váltogattam át DMC-re) Szóval igazából a kéhez igazítottam a többi színt...elég sokat böktem mellé, így sokat kellett bontanom...nem baj, gyűlik legalább az üvegecském a maradékokkal...:)

Szóval itt tartok...persze bele is kezdtem már egy másik mintába, az BBD lesz, ha nagy lesz...:)


Home of a Needleworker too! by LHN, 32 ct Zweigart linen, DMC+OLD JEANS by Nina
Egyébként jó hír, hogy kicsit több időm van hímezni, mivel meglátogattak minket a bárányok...szép kis pöttyöcskékkel...:((( Egyelőre csak a nagyon jött ki, de tapasztalabbak szerint kb. két hét múlva "Játszd újra, Sam."

2 megjegyzés:

Nina írta...

Úgy örülök, hogy tetszik ez a szín, én is nagyon szeretem, és így utólag valóban inkább illene ehhez a hímzéshez.
Az átváltókról annyit, hogy én csináltam egy Dimensions-DMC átváltót, régen elég sok dim készletből dolgoztam, kaptam barátoktól maradékokat, és vettem a fáradságot, hogy minden egyes dmc-hez végignézzem... Babra munka és sokáig tartott.
Azóta, ha bármit kéne váltani, inkább szemre. Ami nekem tetszik, elvégre én fogom nézni a kész hímzést, remélem jó sokáig :))

Betti írta...

Igen, így van, elég babra munka, de megéri...persze a legjobb lenne, ha már ott tartanánk, hogy leakasztjuk a helyi kis üzletben ezeket az amerikai szépséges fonalakat, vagy a Tiédet...:)