2011. január 13., csütörtök

Próbajáték...

Állandó fáziskésésben vagyok...
Még a múlt héten megérkezett Nina csodás fonalaiból egy kis válogatás...ha már egyszer nem én nyertem az újévi giveaway-játékán...kárpótoltam magam ezzel.

Most elsősorban meleg árnyalatú piros-rózs-lila-bordó színcsaládbeli fonalakat választottam+ az Old Jeans nevű kékséget...egyszerűen fantasztikusak!

Small Token by BBD, 28 ct Zweigart linen, Nina's threads Red Grape

Ki is próbáltam- hosszú csodálás után-egy Blackbird Designs mintán a Red Grape nevű fonalát. Imádtam hímezni...
A legjobb, hogy a fotóról épp ez a fonal-köteg maradt le...:))), de a hímzésen azért látszik...
Egy kis tűtartót varrok majd belőle, már ha ollllyan sok időm lesz a hétvégén...

3 megjegyzés:

Nina írta...

Gyönyörű lett a hímzésed! Olyan jó látni, ahogy életre kelnek a színek benne... :)

Melinda írta...

Szia Betti!Köszi a látogatást:)
Körbenéztam Nálad,nagyon szép munkáid vannak...hasonló az ízlésünk!:DD
Nina fonalai,nekem is nagy szerelmek:D

Betti írta...

Köszi Nina és Melinda! És ez még csak a kezdet, remélem....)